Over Stichting Doorgaan

Ons doel

Stichting DoorGaan heeft ten doel het werken aan een samenleving waarin solidariteit en compassie centraal staan en waar kwetsbare personen de steun ontvangen die ze nodig hebben om volwaardig deel te nemen aan het dagelijks leven, alsmede het teweegbrengen van duurzame veranderingen waarin ieder kwetsbaar mens zich gesteund voelt in hun welzijn.

Stichting DoorGaan tracht haar doel onder meer te bereiken door:

• het creëren van een netwerk van doeltreffende praktische hulp aan kwetsbare mensen door de inzet van flexibele vrijwilligers;
  • het optimaal benutten van de kracht van vrijwilligersinzet en de samenwerking met organisaties in de regio.

Ons team

Het bestuur bestaat uit:

Onze vrijwilligers zijn mensen die zich op flexibele basis inzetten op basis van hun kwaliteiten.

Wil jij ons team komen versterken? Nadat je het aanmeldingsformulier hebt ingevuld, nemen we contact met jou op.

Heb je een vraag of wil je overleggen? Je kunt ons mailen, appen en bellen.

E-mail: info@stichtingdoorgaan.nl
Tel.: 06 82 45 54 52

Heb je een praktische hulpvraag die je aan wilt melden? Gebruik dan het aanmeldingsformulier Hulpvraag

Bijdragen

We zijn super blij als je ons werk wilt ondersteunen. Dit kan door een financiële bijdrage, maar ook door het leveren van een dienst. Neem gerust contact op, dan maken we een afspraak voor een persoonlijke kennismaking.

Vacatures

Je kunt je aanmelden als je vrijwilliger wilt worden. Hoe fijn is het dat je zelf aan kunt geven wanneer je je in wilt zetten? Super flexibel en ontzettend leuk om iemand op een hele concrete manier te helpen. Word je al enthousiast? Nadat je het aanmeldingsformulier hebt ingevuld, nemen we contact met jou op.

ANBI

We zijn bezig om een ANBI te worden. We houden je op de hoogte.